Samsung UE40F8000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 353 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F8000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Veldkampjes 05-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Op slag was ik verliefd toen ik deze Samsung Curved zag staan in de winkel.
De vormgeving was het eerste wat mij opviel.
Beeld en geluid is ook zeer goed, maar met de bijbehorende Soundbar van Samsung is hij helemaal af.
Ik ben erg blij dat ik deze aanschaf heb gedaan en ieder keer als ik nu mijn woonkamer binnenkom, geniet ik ervan of hij nou aan staat of niet.
De Veldkampjes

Henneke6 03-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Recentelijk gekocht Samsung UE65HU7500, in een woord: subliem! Werkelijk het einde! Beeldkwaliteit is onovertroffen.

Sus 05-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Na een moeizame installatie enkele weken veel plezier van deze geweldige TV - echter, het draadloze internet in huis gaf onvoldoende signaal voor de TV, itt overige apparaten...Installateur erbij, 2,5 uur bezig, hoera - dacht ik. Na herstart later die dag alles weer terug bij af. Extra bekabeling niet uitvoerbaar in huis, dus daar gaat m'n smartfunktie...Toen: geen geluid, wel beeld via HDMI, via scart geen probleem, maar daar heb je geen digitale HD TV voor. KPN gebeld, alle 3 de helpdesks doorlopen met vele telefoontjes en prima ondersteuningsadviezen, tot slot door KPN-4e laag gebeld en de nieuwste decoder gekregen, want: de TV en de originele decoder komen niet tot een 'handshake'( wat mijn oorspronkelijke idee al was, maar ja) - ik vind dit een probleem zowel van Samsung als de KPN. Nu alleen nog na 10 min kijken even een uitval waarna nieuwe handshake met decoder en dan de hele avond alles ok.

GroenP 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Mooi beeld, alleen door het zeer glanzende scherm weerspiegeling van ramen en lampen. Spraak- en beweeg- besturing uitgezet vanwege spontane acties van de tv zelf. De app's zijn fantastisch!

Tourist10 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Een prachtige tv, maar niet in alle opzichten. Samsung gaat niet zuiver om met de productinformatie. Het TWIN tuner gedeelte werkt niet goed. Je kan dus niet één kanaal opnemen en de ander kijken,zoals vermeld op de doos en internet. Het kan alleen als één van de twee kanalen NED 1 is. Dit omdat volgens Samsung de tuner maar één kanaal tegelijk kan decoderen.
Bij Ziggo is alleen Ned 1 niet gecodeerd. Kortom het Ziggo kastje kan nog niet weg. Gewoon een domper, want dit was voor mij een argument om deze TV te kopen.

Katert 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Zeer slechte service. De actie van samsung waarbij je na de koop als aanmoediging 200 euro zou ontvangen (hetgeen mij over de streep getrokken heeft) blijkt een leugen te zijn: na 4 maanden heb ik nog steeds niets ontvangen. Dit heet in nederland oplichting. Hun service is waarschijnlijk naadje. Kortom, een prima tv maar het is een oplichters-clubje.

M.Koorevaar 11-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Met betrekking tot geluid, ik heb een bijpassende samsung HW F57 soundbare met vacuüm tube gekocht. Dit geeft een prachtig warm geluid. super. Helaas had ik een rode pixel maar Samsung service prima opgelost. Aan huis week later een nieuwe scherm gemonteerd. Je moet wel wennen aan de vele mogelijkheden zoals spraakbediening en via beweging. Ikzelf heb deze uitgeschakeld. Ook de overgang van beeldbuis naar hd led. Het is zo scherp dat het voor mij soms iets te gekaderd beeld geeft scherp omlijnd. Maar dat kan mijn ondeskundigheid zijn. Overigens veel lof voor omtrent de mogelijkheden die zijn zeer groot.

RobinenLeen 11-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Geweldig, kraakhelder beeld. Makkelijk te bedienen, ook te bedienen met een Samsung tablet/smartphone. Wij raden een combinatie met Samsung soundbar aan om het geluid perfect te maken.

janvaneck 11-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Zeer deskundig geadviseerd door Expert v/d Griendt in Drunen. Geen sturing naar merk of model, maar passend bij onze wensen. Bij deze prachtige flatscreen uitgekomen. Bij aflevering in de winkel alles alvast "voorgeinstalleerd" zodat ik thuis alleen maar mijn eigen pasje erin hoefde te steken en spreken maar. Hangt aan de muur, net een schiderij, prachtig geluid als je even de juist instellingen kiest, dubbele afstandsbediening (die met touchpad, dat is de mijne) Makkelijke bediening en de smarthub is echt een snoepdoos. Wifi verbinding, draadloos, met Ziggo werkt perfect.

Heleaal teveren

portep 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Geweldig beeld en gemakkelijk in gebruik. De installatie en set-up was ook zo gedaan. De smart afstandsbediening werkt uitstekend en neemt de media box apparaten zo over. De beste koop voor deze prijsklasse.
Duurzaamheid onbekend maar , net een paar dagen in mijn bezit.

nojanz 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Mooie strakke tv met een helder en haarscherp beeld.
De installatie hiervan is, evenals de bediening, eenvoudig en gebruiksvriendelijk.
Het toestel voldoet qua uitvoering en (aansluit-)mogelijkheden volledig aan de huidige stand van techniek en toepassingsmogelijkheden.
Op vele fronten kunnen eigen voorkeuren, zoals bijvoorbeeld het geluid dat aangepast kan worden aan je eigen gehoor en/of omgeving, worden ingesteld.
Geavanceerde aansluitmogelijkheden voor externe apparatuur is in voldoende mate aanwezig en de installatie, bediening en/of beheer van de aangesloten apparatuur is een fluitje van een cent.
De aansluiting van (draadloos) internet is eveneens eenvoudig door te voeren en biedt, binnen haar (grote) hoeveelheid van mogelijkheden een snelle uitvoering.
Samengevat kan gesteld worden dat ik tot op heden uiterst positief en blij verrast ben over het design, de talloze mogelijkheden, eenvoudige bediening en werking van dit toestel.

verstapm 20-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

schitterende tv, installatie duurde met een update wel 90 minuten.
Nu een afstandsbediening in combi met UPC Horizon box.
4 kanalen tegelijk opnemen wekt perfekt.
wifi in combi met Vuze op de MAC maakt foto's kijken en films afspelen vanaf de Apple MAC mogelijk.

felauf 48 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

De Samsung TV is niet alleen mooi maar heeft ook een helder en scherp beeld. Het geluid is op je persoonlijke gehoor en TV-omgeving aan te passen en klinkt prima. Mogelijkheden te over en misschien daarom voor mij wat lastig om het toestel operationeel te maken.Mbt de levensduur kan ik met een paar dagen ervaring helaas weinig zinnigs zeggen maar vertrouw ik voorlopig maar op de twee jaren garantie.

AnnekeStein 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Super beeldkwaliteit in verhouding tot andere vergelijkbare modellen van andere merken. De Smart-afstandsbediening voor internet werkt makkelijk, alleen jammer dat er niet standaard een toetsenbord bij zit.

RichardGase 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Mooie TV om te zien qua design. Prachtige beeld kwaliteit. Veel aansluitingen en uitgebreide mogelijkheden.

wiel jaspers 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

wat een beeld subliem alleen als de opname niet zo goed zijn is digitaal televisie niet de juiste keuze maar we moeten in de toekomst kijken.

Teun54 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Heb hem sinds 2 weken. Gebruiksvriendelijk toestel met diverse mogelijkheden. Beeldkwaliteit (mn HD-zenders) prima.
Duurzaamheid nog onbekend.

Johan341 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Prachtig slanke tv met een heel erg mooi beeld, goed geluid en veel (aansluit) mogelijkheden.
Ingebouwde camera (voor skype) is ook van goede kwaliteit.

ProCessor 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Super TV met eindeloos veel mogelijkheden. De interface van Samsung ziet er mooi uit en werkt soepel. Tevens werkt de multifunctionele afstandsbediening prettig, zelfs in combinatie met de settopbox van UPC (Horizon). Na het aanpassen van een aantal instellingen is de beeldkwaliteit echt fenomenaal.

J.M.I.Rink 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Het instellen van face book Vind ik te ingewikkeld
Het TV geluid vind ik minder in vergelijking met oude TV

GKF 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Uitstekende TV, zeer mooi beeld.
Design uitstekend.
Aansluitmogelijkheden zijn ruim voldoende.
De Smart Touch Control op meerdere aangesloten apparaten werkt nog niet naar behoren. Moet hier nog aan wennen.

Andries Nieuw 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Zeer complete smart tv. Goede klantvriendelijke gebruiksgemak met duidelijk instructies. Overzichtelijk menu en zeer handig touchpad voor snel navigeren.

GRvL 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Mooi toestel, instelling beeld is wel wat lastig, een stappenplan als hulp zou mooi zijn, of ik heb het nog niet ontdekt... Veel mogelijkheden.

Niels1873 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

super tv en hier ga ik geen spijt van krijgen. Echt het topmodel van samsung. Nu al erg blij mee, zelfs geluid is goed te noemen terwijl dit soms tegen kan vallen bij dergelijke platte tv's.!

l.brouwer 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000SL

Energielabel B en niet A. Dat is jammer. het beeld is prachtig maar sluit wat betreft televisie kanalen nog niet aan op ons oude kastje van at home. Netflix via internet is daarentegen superscherp.